zondag 1 november 2015

De eerste blog

Hallo allemaal!

Mijn naam is Anna,                                                                                                                               

Mij leek het erg leuk om een blog te beginnen! 
Ik ben zelf erg creatief, en ik vind het leuk om het met andere mensen te delen. Maar ik ga niet alleen knutsel DIY's plaatsen maar ook dingen die met de natuur te maken hebben want ik ben gek op de natuur en op dieren. Verder zal je nog veel meer andere dingen tegenkomen.

Dit zijn dingen die je kan verwachten op deze blog:


  • Leuke DIY (Do IT Yourself)  ideeën.
  • Inspiratie 
  • Foto's
  • Natuur& Dieren
  • Recepten
  • En nog veel meer!


Welkom in My creative world!

1 opmerking:

  1. Ich freue mich schon auf die ganzen Tipps und Tricks - und all die tollen Rezepte und Naturfotos!!! Deine Vreni

    BeantwoordenVerwijderen